Tema: Re: Koks namas?
Autorius: Ostapas
Data: 2009-06-23 08:32:22
o pabandyk pakilnot per žiemą lauke pastovėjusį :) lyg ir buvo supakuotas
(gamyklinė pakuotė), ir uždengtas papildomai, bet... linksminomės, kai
reikėjo vieną padėklą į antrą aukštą rankytėmis sukelt... kai likusius
fiskaras kėlė, tai užkėlė per daug... dabar vieną reiks žemyn nuleist...
įtariu, bus pigiau atiduot už ačiū, kad nusikeltų geri žmonės patys :D

--
pax vobiscum