Tema: Re: Koks namas?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-22 16:51:57
> 2-o teiginio nesupratau.

Lyginkim fibo 25 cm ir 20 cm keramikos sienu storiu skirtuma, nes akivaizdu, kad keramika daug kartu stipresne.
Tie pertekliniai 5 cm fibo kainuoja kaip 10-15 cm polistirolas. Pasirinkus keramika - polistirolas nemokamai, kuris pagal silumos izoliacija atitinka kokius metra storio fibo siena. Del pastarojo nesidomejau, nes sienos nevertinu kaip silumos izoliatoriaus. Man siena daomina kaip akumuliatorius. O tam keramikai nera lygiu.