Tema: Re: Koks namas?
Autorius: TranZOO
Data: 2009-06-22 14:50:17
"new" <aktyvus@gmail.com> wrote in message news:h1npqd$n2t$1@trimpas.omnitel.net...
> bide sukasi prie karkaso, kuris montuojasi prie sienos taip kad neaktualu.
> Praustuvas kabinasi..

butent

> pas mane sunkiausias pakabintas daiktas - virtuvines spinteles, kurios
> puikiai laikosi duju silikate. Turiu uzsipirkes 14cm kaistiniu viniu ir
> viskas ok.

taippat puikiai laikosi vinimis pritvirtinta karkese.

man tai juokinga, pvz kai zmogus, kuris stato nameli 6x4 m karkasini, vieno auksto pamatus jam daro grezdamas 30 cm skersmens 150 cm gylio polius 14 per perimetra ir 6 viduje, viska sujungia 30 cm suleisdamas i zeme 35 cm plocio rostverku.

nu cia taip - kad grindys nelinguotu... nzn, gal kada kokiam nors tankui tepalus pakeist reikes....

nors realiai tokiam statiniui but uzteke 10 poliu 20 cm skersmens aplink perimetra ir rostverkas nebutinas - puikiausiai laikytu lages.