Tema: Re: Koks namas?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-22 16:57:48
> -lengviau apdirbti, shtrobuoti  grovelius laidams,   rozetem- keramikoje
> gauni didesnes skyles blokeliuose

Jeigu pats statai - taip

> -keramika labiau nuskyla , todel atsiranda daugiau nuskilinejusiu blokeliu
> statybos eigoje (aisku cia nuo statybininku kulturos priklauso, ypac
> trukineja porotherm blokeliai ), labiau skilineja kai su perfu shtrobuoji

as murininkam prisakes, kad visus suskilusius detu i mura. Bet ju praktiskai nera. Pas mane buvo susandeliuota palemono keramika 2 aukstais. Vienas padeklas griuvo. Skilusiu galima suskaiciuoti ant pirstu. Palemono keramika butent todel pirkau, kad jie yra masyvus, o tustumu juose minimumas. Su perfu nestrobuoju. As juos pjaustau.

> -mazesni sienu nelygumai, nes pacio blokelio geometrija tikslesne nei
> keramikos blok. todel mazesnis tinklo storis.

Sutinku. Kazkada buvo teigiama, kad tinkas turi buti storas?

> -nepatinka keramika  kad yra tos ertmes,  per statybos eiga prisikaupia
> krituliu, ir paskui dregsta  kokia sienos vieta kelis menesius.

Sutinku. Neskubant visada tuos kelis menesius turi

> del laikymo: pas mane 2xTece WC i 25cm fibo laiko kuo puikiaisiai
> 2a WC kriaukle (tik keramika ) kabo ant 10cm fibo-  net nebando istrupeti
> 1a katilines boileri tvirtinau ant 10cm fibo- cia tiesiog suverziau varztais
> is abieju pusu
> ir t.t. (vonios kriaukles su kabancia spintele , ...)

nereiksmingas fibo trukumas

> ir dar vienas dalykas,  siulau nemaisyti lauko sienos fibas, vidus ne
> fibas - visgi medziagos skirtingos skirtingai pleciasi traukiasi ir t.t. yra
> gresme kad per tas vietas bus mazi itrukimai ateityje.

Pertvaros pas mane taip pat keraminiu plytu