Tema: Re: Roomba i7
Autorius: MaRiUs
Data: 2021-03-17 09:59:44
Pas mane 966 roomba yra, tai kaip ir jokių didelių pretenzijų neturiu,
išskyrus tupoka mapą, kuri piešia kas kart, todėl negali pasidalint
regionais virtualiai, tipo siurbt tik virtuve, ar tik koki kambari,
reikia hardwarine kliuti padet jam. nu dar šiukšliadėžė mažoka, bet i7
atveju neminusas čia.

--
MaRiUs

Kaunas

--
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.