Tema: Re: Roomba i7
Autorius: neratoblogo
Data: 2021-03-13 23:17:02
Kažkaip jaučiu, kad sprendimas nedžiugins ir po mėnesio grupse jau
aiškinsi, kad robotai dulkių siurbliai - šūdas :) Ypač jei imsi Roomba
i7, o ne Roomba i7+ (su šiukšlių surinkimo stotele).

Tiesiog atsibos nuo Roombos guminių volelių ir ašelių kiekvieną kartą po
siurbimo  nukrapštinėti plaukus. Nebent pats plikas, be gyvūnų ir žmonos
neturi, mat Roombos voleliai kažkaip bugovai sukonastruoti ir turi
padidintą polinkį apsivelti.