Tema: Re: Roomba i7
Autorius: Sail
Data: 2021-03-10 12:50:31
Githube randi exploita, prisijungi su ssh ir pakeiti hosts faila. Man
cia per daug pastangu uzimtu, sunus frykas tai jam idomu ir jis ir dare.

Yra toks hobis paleist doom2 zaidima ant visokiu crazy aparatu. Ant
xiaomio siurblio sunus paleido, prikolna buvo klausyt kaip is siurblio
garsiakalbio girdejosi monstru kovu garsai.

Bet procesorius silpnokas, lagino doomas juntamai.