Tema: Re: Roomba i7
Autorius: neratoblogo
Data: 2021-03-10 13:02:58
Wifis Xiaomio surblyje tam, kad:

1. Galėtum susidėlioti tvarkaraštį. Pvz, kad siurbtų tik pirmadieniais,
trečiadieniais ir penktadieniais 10 val. ryto.

2. Nustatytum kokiu ūžimo režimu dirbtų.

3. Pažymėtum  NO GO zonas.

4.Matytum, jog filtrą ir šepetėlius paskutinį kartą keitei prieš 2 metus.

5. Praneštų, jog filtras taip užsikimšęs, kad nieko nepratraukia.

6. Praneštų jog užstrigo po lova suvalgęs pakrovėjo laidą.

7. Matytum kurių vietų jis nesugeba išvalyti ir keletą baldų/daiktų
perstatytum. Arba ne.

8. Žinotum tikslų savo buto/namo plotą.