Tema: Re: Q: Elektrinė tarka
Autorius: Kesha
Data: 2021-03-04 08:46:49
cD-r0m explained :
> Daržovės nesideformuoja, ir "trupa" labai lengvai su peiliukais. Sūris
> sausas, užsiskersuoja, ir kaip stabdžių kaladėlė stabdo viską. diskinės
> tarkos sukimo momento neturi pakankamai. Kad būgnas turi būti tai 100%. Kol
> kas pasigriebiau rankinę būgninę tarką kur nuorodą jau dėjau kažkur. Tikiuosi
> nereiks grąžint. Atvirai sakant buvau nepagalvojęs, kad tokios yra, man
> kažkaip nuo plokščios tarkos tiesiai į elektrą mintys nuėjo.

sūris stabdo tik silpnas, o normalios galios sudrožia tą sūri net
nesiparindamos :)
būgninių niuansas, tai kad jos mėgsta užsikišti būgno viduje, nu bet
pakrapščius galima dirbti... bet ir čia tos rankinės ir už tiek nelabai
suprantu, keik ten ji kainuoja ~70 ar pan., kai už kokius ~150 gaunasi
normali mėsmalė su panašiais būgninias priedais...
https://www.bosch-home.com/ne/product-list/kitchen-tools/meat-mincer/MFW68660#/Tabs=section-technicalspecs/Togglebox=-836809633/