Tema: Re: Q: ElektrinÄ— tarka
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-03 17:05:31
Daržovės nesideformuoja, ir "trupa" labai lengvai su peiliukais. Sūris
sausas, užsiskersuoja, ir kaip stabdžių kaladėlė stabdo viską. diskinės
tarkos sukimo momento neturi pakankamai. Kad būgnas turi būti tai 100%.
Kol kas pasigriebiau rankinę būgninę tarką kur nuorodą jau dėjau kažkur.
Tikiuosi nereiks grąžint. Atvirai sakant buvau nepagalvojęs, kad tokios
yra, man kažkaip nuo plokščios tarkos tiesiai į elektrą mintys nuėjo.

Kada nors rasiu pusiau pramoninę elektrinę, gal tada ir pagriebsiu.