Tema: Re: Q: ElektrinÄ— tarka
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-02 17:07:06
Vat paruoštam jam būt dabartinėj virtuvėj nėr vietos, tai kai reikia 15
dalių iš visokių kampų rankiot - deja... Visgi remontą pabaigus numatoma
virtuvė kurią susidėliojau pagal gyvenimo patirtį, o ne "lietuvišką
standartą".

Turi kokių pastebėjimų į ką žiūrėt renkantis kombainą? min. galia, gal
dar kas pasimato tik naudojant?

Man asmeniškai iš visų virtuvinių prietaisų svabu kad įrenginio plovimas
neužtruktu ilgiau nei rankom tą patį kombaino darbą padaryt, didelei
šeimai negaminu, tai retai kada "daug" malt/maišyt/tarkuot reik.