Tema: Re: Q: Elektrinė tarka
Autorius: Kesha
Data: 2021-03-03 08:41:11
cD-r0m wrote on 2021.03.02 :
> Vat paruoštam jam būt dabartinėj virtuvėj nėr vietos, tai kai reikia 15 dalių
> iš visokių kampų rankiot - deja... Visgi remontą pabaigus numatoma virtuvė
> kurią susidėliojau pagal gyvenimo patirtį, o ne "lietuvišką standartą".

pas mane virtuvėje išvis sakykim vietos ne ką :(
bet kombainui 20cm x 20cm plotelis kažkaip atsirado :)

> Turi kokių pastebėjimų į ką žiūrėt renkantis kombainą? min. galia, gal dar
> kas pasimato tik naudojant?

galia kuo didesnė, tik va, kad skirtingų gamintojų tie galingumai
skirtingi, kaip pvz kitchenaid koks 600w variklis bus daug galingesnis,
nei kitų 1000W.
Jei imti, tai imi kitchenaid nelabai žiūrėdamas į galią (nebent tik
rinktis tarp skirtingų jų modelių), arba bosch, kenwood, philips ir
pan., su galingumu 1000W ir up.

> Man asmeniškai iš visų virtuvinių prietaisų svabu kad įrenginio plovimas
> neužtruktu ilgiau nei rankom tą patį kombaino darbą padaryt, didelei šeimai
> negaminu, tai retai kada "daug" malt/maišyt/tarkuot reik.

realiai, tai ten plovimo ne ką daugiau nei kitur, t.y. dangtis, peilis
(diskas) bliūdas plius ašelė ant kurios diskas sukasi (nors ten nelabai
ji ir tepliojasi :)