Tema: Re: Nuosavo namo kanalizacija
Autorius: Edo
Data: 2021-02-23 10:56:26
Mano atveju Kaune neprivedė kanalizacijos iki sklypo ribos, o paskambint
ir paragint jungtis sugebėjo. Sako pagal regia.lt gatvelė baigiasi ten,
kur jie paskutinį šulinį įrengė. O emigravęs dabar jau amžinatilsį
kaimynas nesusitvarkė kažkokių savo sklypo duomenų ir regia.lt rodo
blyną ir ant akligatvio, ir ant kaimyno sklypo. Tai dabar neklibina
niekas jau metus, žiūrėsim ką jie ten nuspręs. Greičiausiai norės, kad
susimokėčiau pats už 50 m trasos. Teks raštais mėtytis su žemėtvarkom
visokiom :(

E.