Tema: Re: Nuosavo namo kanalizacija
Autorius: Nioka
Data: 2021-02-22 12:31:03
Nelabai aiškus terminas "grežinio užplombavimas".
Naudojuosi bendru gręžiniu su dar 7 namais. Apie pusė tų namų jau pasijungę
prie Vilniaus vand. nuotekų, t.y.  turi VV skaitliuką ant vandens iš
gręžinio, bet atšaka laistymui be VV skaitliuko.. Dalis  prisijungę ir VV
vandenį, t.y. turi VV skaitliką ant VV vandens įvado. Pats gręžinys yra
sklype, kuris nepasijungęs nei prie VV nuotekų, nei prie  VV vandens.