Tema: Re: Nuosavo namo kanalizacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2021-02-22 11:18:51
Tai cia tas pats kaip su vandentiekio ivadu,
Laistymui skaitiklio nededa, nes nekanalizuoji, o ant namo ivado gausi
skaitiklį. Švogeris gal porą metų taip gyveno, kol neparėjo kazkoks
filtras greziny ir supykęs neprisijungė ir vandentiekio :)

--
MaRiUs

Kaunas

--
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.