Tema: Re: Nuosavo namo kanalizacija
Autorius: rr
Data: 2021-02-22 12:16:53
On 2021-02-22 10:33, MaRiUs wrote:
> Kad čia esmė ne tame, o kad už ES parama pristate kanalizacijų centrinių
> ir niekas nesiujungia prie ju, tai dabar isleido istatyma kad privalu
> jungtis ten kur praeina ir px nors ir distiliuotas vanduo po tavo valymo
> iseina, ba ji monitorint reikia o tai irgi kainuoja.

Man Kaune jau skambino vandenys, liepė rinkt ir 2 metus saugot sąskaitas
už valymo įrenginio priežiūrą. Šiaip gudruoliai paėmė babkes už
gyventojų prijungimą ir sukišo juos į trąsas, tipo paskui pats kask 10m
asfaltuoto kelio iki šulinio kad prisijungtum. Tik kad nepigu tai. Kas
turėjo išsiurbimo duobes - prisijungė, o su valymo įrenginiais nieks
neskuba.