Tema: Re: Husqvarna vs John Deere zoles traktoriai
Autorius: Sail
Data: 2021-01-03 16:52:02
Mano poreikiai panasus, tik plotai mazesni.

Tai su ta dalim kur retai/zole auksta, maniskis x300 elementariai per
mazas, net norejau didesnius ratus uzdeti, bet pasirode techniskai
sudetingas variantas.

Zodziu dirba jis, galingumo pakanka, bet peiliai vis vien zemokai
gaunas, ir kabina kartais kurmiarausius. Ir taip xz xz, pieva nelabai
lygi, ir jausmas, kad technika prievartauju.

Baigesi tuo, kad pjaunu pieva dalgiu, nes man kaip sportas visai
patinka. Dali nupjaunu, pavarges isoku i ezera, ir pjovima tesiu kita karta.

Nezinau tavo pievos, bet jei nelygi - ziurek kad peiliai pakankamai
aukstai pasikeltu.