Tema: Re: Husqvarna vs John Deere zoles traktoriai
Autorius: Arj
Data: 2021-01-03 13:51:56
na apie JD traktoriukius esu mates atsiliepimu (is ploughlike-elk ir
pan, o technikoj anas gaudosi) stiliuj kad jie turi realiai idiotisku
sprendimu, is kitos jie turi dideli rinkos dali - be ju mazai
alternatyvu namu useriui, o "pro" lygoj kitas kainu levelis. Ten pat
geru atsiliepimu apie kubota yra - tipo kazkiek brangiau, bet patikimuas
jau kaip mb123 pries maskviciu.