Tema: Re: Husqvarna vs John Deere zoles traktoriai
Autorius: Sail
Data: 2021-01-03 12:19:51
John deera pora metu naudoju - tiesiog gera, rimtai padaryta zoliapjove
ir tiek. Jei neprievartausi, tarnaus ilgai ir nuobodziai.

Dirzai brangus, ir pageidautina originalus. Bet laiko, man nutrukes dar
nebuvo (bet ir motovalandu prisukau dar nedaug).

Dar reik ziuret kuri modeli pasirinksi. Kaip visuomet galioja taisykle -
nusipirksi geresni ir brangesni, pradzioj pinigu bus gaila, bet
eksploatacijos patogumas ir ilgaamziskumas viska atpirks.

Husquarnos nenaudojau, esu sutikes kas turi - irgi patenkinti.