Tema: Re: Husqvarna vs John Deere zoles traktoriai
Autorius: Sail
Data: 2021-01-03 14:38:13
Visai rimtos zoliapjoves sakyciau.

As naudoju sena x300, tai ten nieko lisno nera, paprastas bukas
traktorius, tik reikia atjungti viena apsauga - automatini peilio
atjungima, kai vaziuoji atbuliniu. Ta funkcija konkreciai uzpisa, nes
pjaunant daznai pavarai atbuliniu, ir kiekviena karta tai darant
kilsteleti mygtuka tai ne variantas.

Nepaciupinejus abieju sunku padaryti sprendima, bet jei Husqvarna 2
kiloeurais pigiau, tai ja ir imciau.

Dar zinoma reiktu poreikius ziuret - kiek vejos pjauti, koks jos stovis,
ar yra noras dar ka nors daryti su tuo agregatu.