Tema: Re: Kapsulinis kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-30 20:14:28
On 2020-12-30 11:09, albinas wrote:
> Pas tabe ziuriu kaina kaip kriterijus is vis nefiguruoja, tai tavo
>   atveju is vis galvociau apie tarnu samdyma vien espresso gamybai
>   :).

Ir kuriame poste čia taip pažiūrėjai? Nes viename net paskaičiavimus
rašiau. Na ir jei įdėmiau skaitytum, tai aš neagitavau už brangiausią
variantą. Brangiausias yra būtent kapsulinis.

> Kitaip sakant tu ekstremalus atvejis, kavos fanatikas, o
>   patarineji eiliniams kavos vartotojams.

Patarinėju temoje "Kapsulinis kavos aparatas" į temą apie juos vs
alternatyvos. Kažkas ne taip?

p.s. "kavos fanatikas" čia kas tokio yra? Religija gal kokia ar sekta?
Kavos mėgėjai, kavos gurmanai, tokie terminai žinomi, o kas tie kavos
fanatikai? :)