Tema: Re: Kapsulinis kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-29 16:39:59
On 2020-12-29 15:46, tranzoo wrote:
> ai yra ok, jei bunkeris sunaudojamas per diena, o kilograminis pupeliu
> pakas savaitei. kitu atveju - gerkit tirpia kava is lidlo ar taupos -
> jums vistiek px ka gert.

Kodėl taip? Man pvz. tikrai ne px ką gert, bet 1kg pupelių pako į
savaitę sunaudot nesugebu. Man mėnesiui kažkur reikia 1.5 kg, geriam
dviese su žmona. Geriu gal 3-4 double espresso puodelius į dieną, žmona
gal 2-3.

Nebent tu tokių išvadų priėjai, nes naudoji automatinį aparatą, tada
tikrai gali būti. Nes automatinis dėl lengvo kavos "gavimo" būdo
stimuliuoja dažnesnį jos gėrimą. O kadangi su klasikiniu reik ir pačiam
darbo įdėt, tai visada rimčiau pamąstai ar tikrai jau tos kavos dabar
nori. Finale, sumažėja išgeriamos kavos kiekiai. Bent jau man taip
nutiko, nes su automatiniu turbūt pro šalį nepraeidavau mygtuko
nepaspaudęs :)