Tema: Re: Kapsulinis kavos aparatas
Autorius: Bzik
Data: 2020-12-30 08:16:27
On 2020.12.29 21:47, Bronco wrote:

> Su automatiniu net nėra kaip paskaičiuoti, nes jie ten visi bile kiek
> naudoja kavos pupelių, chren sukalibruosi. Su vienu gali gautis vienokia
> matematika, su kitu kitokia.

na iki centų kalba nėjo. Tiesiog jei vien kapsulės vieno žmogaus
poreikiams (namie viena gėrėjas) apie €360 per metus, o kavos kaina
kapsulėje apie €60-70 už kg, tai vidutiniokas automatas pliuse per porą
metų.

> [...]
> ale, darbe, sodyboje ir pan.. Tokio varianto neatmetu, bet visiškai
> atmetu automatinį.
>
> Mano rekomendacija būtų tokia - nori patogiai ir greitai - kapsulinis,
> nori kažko naujo išmokti ir nebenori važiuoti į Italiją gerti tikro
> espresso - tik normalus klasikinis + girninė kavamalė. Liks tik lengvai
> pasimokyti baristos darbo pagrindų ir susirasti kur pirkti patinkančias
> šviežiai skrudintas pupeles.
>
> Tik kad nekiltų eilinis fleimas, iškart pridursiu, jog kalbu tik apie
> espresso ir jo pagrindu gaminamus kavos gėrimus, o ne apie visą kavos

bandžiau sudominti, bet vartotojas be didesnių ambicijų. Atsirinko
tinkamą skonį ir tuo pasibaigė. Su kapsulėm kiek įdomiau, nes dažnu
atveju ten poros rūšių ir skirtingų skrudinimų mix'as, ką namie padaryti
  reikia būti tikru entuziastu.
Perėjus praktiškai per visą Vertuo pasiūlą, atsirinktos gal 4 tinkamos
rūšys, kurios dabar perkamos pakartotinai.