Tema: Re: Kapsulinis kavos aparatas
Autorius: tranzoo
Data: 2020-12-25 13:04:58
1. nespresso. labiausiai paplites. aparatu pasirinkimas nuo paprasto iki
kapucnatoriaus. daugiausia kavos rusiu.
2. nespresso vertuo. pakankamai naujas. pagrindinis skirtumas - dideles
kapsules. nera (arba as nezinau) aparato su plieno plakikliu.
3. tassimo, senseo ir dolce gusto. nesleginimiai (kai kurie turi siek,
kad puta susidarytu). kava, arbata, kakava pasigamina vandeniui
pratekejus per kapsule.
4 löfbergs, lavazza, nespresso pro ir pan - verslui skirti aparatai.

pas mane nespresso pro, hemorojus su kapsulem, bet kava skaniausia man.
ypac lungo be kofeino.