Tema: Re: Pal?p?s
Autorius: Sail
Data: 2019-08-27 13:08:36
As buta remontuodamas 500 eur sumokejau ir uz laiptines remonta - pakeiciau
senas mirusias laiptu aiksteles duris, viskas perdazyta, pakabinau kelis
paveikslus,  ir pasidare is landynes kulturinga vieta.

Viena kaimyne net pasake aciu. Tai neblogas rezultatas. Pinigu is nieko
nekaulijau, pries tai vienas kaimynas sake prisides, bet tiek ji ir maciau
paskiau.

Laiptine nuo to mano nepasidare. Ir neturetu juk. Norejau normaliau, ir
padariau. Dziaugiuos, kad nepaskunde uz savivale.

Taip ir su palepe. Tavo valkatoms kaimynams yra butent taip gerai -
saslavynas ant virsaus.
Nesakau, kad man patinka toks variantas, bet yra kaip yra. Gal jiems
nesinori dar vieno gyventojo ant galvos.