Tema: Re: Pal?p?s
Autorius: Sail
Data: 2019-08-26 16:26:09
Situacija mazdaug suprantama.

Bet jei ziurim is kitos puses - buvo tiesiog pusiau naturalus plotas, deja
normaliai nepriziurimas, bet narodui buvo zajabys, nes ten nebuvo galima
sakyti nieko.

Paskiau nusiprikai is savivaldybes. Gyventojai is to negavo nieko. Bet
atsiradai tu su savo terasom, tvorom, griliais ir dar bbz kuo. Privati
teritorija, eikit naxui ir t.t.

Jei is narodo puses, tai geriau plynas apleistas laukas nei kieno nors
privati teritorija. Man kaip ir visai suprantama.
Man irgi daug graziau nesienaujamas laukas, nei 20 aptvertu namu toje
vietoje.

T.y. ka norejau pasakyti - tuscia nepriziurma vieta visgi vertinga tuo, kad
ji tuscia. Gaila tik kad nepriziurima.