Tema: Re: Pal?p?s
Autorius: Sail
Data: 2019-08-27 08:51:06
Gryna tiesa, uz garantija kad kazkas to nepadarys reikia ir verta sumoketi.

Tarp kitko, taip ir esu padares - yra 44 arai zemes ties sodyba, kuriuos esu
isigijes, ir kuriu paskirtis  - buferis tarp tu, kurie galetu tai nusipirkti
ir imti priziureti.
Arba prisistatyti namu.

Pasiteisina kol kas.

Tiesa tenka nusienauti karta metuose, kad nevirstu misku.