Tema: Re: Pal?p?s
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-08-26 00:11:45
Būna ir kitaip - bendrasavininkiams visiem palėpės kažkiek priklauso.
Bet kai butų daug, gaunasi ten po kelis kvadratus. Reik pasiskirstyt kur
kieno - visi nori virš buto kuris inicijuoja, nes ten supirkt geresnis
šansas.. Kiti svajoja patys kažką daryt, bet norėtu tokioj vietoj kur
darosi kažkas, o ne kokiam ne į temą lope. Tretiem nafik nereikia, bet
gudrūs - pasirašysiu ką nori, bet tu man sumokėk tiek ir tiek. O dabar
dar tiek už mano kvadratus. O ketvirti - eik nx, nieko nereikia, nieko
nežinau, vaikai paveldės - tada klausk. Ir dar būna - až gyvenu
užsienyje, bbd. įgalioto nieko nėr.

Deja su tokiais privatizavimais reikia ne 50+1, o 100% pilnai
sutariančiu savininkų.

Žinau kam ne itin dideliam daugiabutyje suėjo - stogas varva - reik
keist viską kapitališkai. Arba visi moka po va tiek pinigų, arba visi
savo dalis perrašo interesantui. Labai greit parašai atsiranda kai stoge
skylės kad ranką prakišt galima, o sąmata 4-ženklė kiekvienam butui.
Kažkada reiks stogą remontuot - spėju bus kova tarp tų kas prisimins :).