Tema: Re: Buitine technika
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-19 11:25:40
Pavzydžiui:

Neaišku ar įvertina kad žmonės nevienodai gerai girdi skirtingus dažnius.
Tikriausiai įvertina, bet kiekvieno klausa gan individuali. Tai, kad skirtingo
dažnio garsai skirtingai praeina per uždarytas vonios duris tikrai neįvertina.

Dar matavimo metodika tikriausiai nurodo standartinį apsukų skaičių ir leidžia
idealiai išbalansuoti skalbinius. Variklio apkrovimas - ir garsas - priklauso
nuo vandens kiekio ir kiek testavimo metu naudojami audiniai skiriasi nuo
realių. Nenustebsiu, jei iš viso matuoja tuščiai mašinai.