Tema: Re: Buitine technika
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-16 11:00:05
Tai ir gerai, tinka ieškoti atsakymų į klausimą "Nezinau kurių funkcijų reikia".

Kažkada skaičiau kai rinkaus dulkių siurblį, indaplovę, orkaitę.

Mamos daugmaž sutarė, kad plaunančio siurblio pirkti neverta, nes sunkus,
brangus ir plovimo funkcijos reikia retai.

Apie indaplovę daug kas rašė, kad jei virtuvėje yra vietos nepirkti 45cm pločio,
nes į tokią mažai puodų telpa. Jos teisios, aš į 60cm pločio tik kelis didesnius
puodus sukišu.

Dar mamos rašė, kad elektrinė orkaitė labiau džiugina už dujinę. Patikėjau,
nusipirkau elektrinę, pritariu, daug geriau.

On 2019.07.16 07:14, bezas wrote:
> kad ten atitinkamu brandu atstovai pliekiasi tarp saves tokia ir diskusija
> gaunas.

>>> indaploves
>>> saldytuvo (imontuojamas)
>>> skalbykles