Tema: Re: Buitine technika
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-16 08:18:07
Bbž, man pagrindinė funkcija yra ta, kad buitinę techniką galima būtų
naudoti neskaičius instrukcijos. Be to, verda kepa vis vien žmogus, tai
į visokius haitekus net nežiūrėjom. Orkaitė - trys rankenėlės.
Temperatūra, kaitinimo tipas, laikmatis. Kaitlentė - temperatūros
reguliavimas +/- ir laikmatis, bet kurioj tas yra. Apie indaplovę iš vis
neturiu ką parašyti.

Mums buvo paprasta, nes virtuvė iš ikėjos, tai BT irgi iš ikėjos. Nuo
kitokios BT skiriasi tuo, kad neturi brando ženkliuko uždėto. Ai tiesa,
jei gali nestatyti įmontuojamo šaldytuvo, tai nestatyk. Jei nori vaizdo,
neįmontuojamas gražiai įsistato tarp spintelių (pažėk švediškas ar
amerikoniškas virtuves).