Tema: Re:Buitine technika
Autorius: Vytas
Data: 2019-07-16 19:48:26
Orkaitė - su min 3 stiklais duryse, dar geriau 4. Bėgeliai irgi labai gerai;
Kaitlentė patogiau su slankiuoju galingumo nustatymu, nei spaudymu +/-;
Indaplovė žiūrėk kad nebūtų triukšminga, na ir 3 stalčiai yra gėris (jei neplauni aukštų taurių);
Skalbiankė..na man irgi prioritetas buvo triukšmingumas. LG su inverteriu, variklio garso nesigirdi - man zeba;
Šaldytuvas - skonio reikalas, aš įmontuojamo nelabai suprantu..

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/