Tema: Re: bendrijos pirmininko galios ribojimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-06-11 17:09:49
Vadovaujantis Lietuvos Aukščiausiojo Teismo suformuota CK 1.80
straipsnio aiškinimo ir taikymo praktika, niekinis sandoris savaime,
pagal savo prigimtį, negalioja ab initio, todėl jo negaliojimo faktui
ieškinio senaties institutas nereikšmingas (Lietuvos Aukščiausiojo
Teismo Civilinių bylų skyriaus 2007 m. balandžio 20 d. nutartis
civilinėje byloje Nr. 3K-3-60/2007; 2008 m. gruodžio 9 d. nutartis
civilinėje byloje Nr. 3K-3-595/2008)