Tema: Re: bendrijos pirmininko galios ribojimas
Autorius: Nioka
Data: 2019-06-11 16:47:38
Klausimukas šia tema Linui: Bendrijos visuotinis susirinkimas priėmė
nutarimą, prieštaraujantį teisės aktui (ams); pagal CK, ieškinio panaikinti
tokį nutarimą senaties terminas 3 mėn. Tai po 3 mėn. Bendrijos narių
visuotinio susirinkimo nutarimas jau galioja, net ir prieštaraujant
įstatymams? Ir nebegalima jo nuginčyti?