Tema: Re: bendrijos pirmininko galios ribojimas
Autorius: Nioka
Data: 2019-06-11 15:10:01
 Iš galiojančio nuo 2012m. DNSB įstatymo 12str. 1p. "Sprendimai...dėl
priemonių, nesusijusių su pastato (pastatų) naudojimo ir priežiūros
privalomųjų reikalavimų įgyvendinimu, dėl pastato (pastatų) atnaujinimo,
lėšų šiam tikslui kaupimo ar skolinimosi ir kredito sutarčių sąlygų priimami
visų to daugiabučio namo (daugiabučių namų) ar kitos paskirties pastato
(pastatų), kuriame (kuriuose) yra įsteigta bendrija, savininkų balsų
dauguma...". Remiantis šituo neužtenka ne tik pirmininko, bet ir Bendrijos
narių visuotinio susirinkimo nutarimo, kad daryti tokias priemones, kurios
nebūtinos pagal pastato naudojimo ar priežiūros reikalavimus. Tam reikia
visų patalpų savininkų visuotinio susirinkimo nutarimo. Tada jau galima ir
auksinius turėklus, ir t.t., ir pan. :)
Bendrijos visuotinis susirinkimas viršijo savo įgaliojimus, jei suteikė
pirmininkui įgaliojimus, kuriuos turi tik visų patalpų savininkų visuotinis
susirinkimas. Bendrijos visuotinis susirinkimas galėjo suteikti pirmininkui
įgaliojimus naudoti lėšas iki tam tikros sumos tik būtinoms priemonėms,
susijusioms su pastato priežiūra.