Tema: Re: bendrijos pirmininko galios ribojimas
Autorius: tester
Data: 2019-06-11 11:27:03
Kaip man sakė, tai bendrijos susirinkime tarp kitų buvo suteikti ir tokie
įgaliojimai visiems draugiškai balsuojant. Pirmininkas sako, kad viskas
teisėta. Nemokėsit - perduosiu antstoliams.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Kokiu budu gavo tokkus igaliojimus? Jungtines veiklos sutartis gal?

Apriboti paprastai - nebuti bendrijos nariui ir priestarauti priimtiems
sprendimams. Butina salyga - ne post factum, kai jau paduoda i teisma uz
nemokejima.