Tema: Re: Pertvara
Autorius: 中国百强
Data: 2019-06-10 13:14:07
masonai mle ;)

"eSSas"  wrote in message news:qdl4gt$brm$1@trimpas.omnitel.net...

E-Zyz <cust.software@gmail.com> wrote:
>    Faktas.

Tuo mes jiems visiems parodysim

>    Kokius konkreciai blokelius naudoji?

Arko M12. Buvo mintis pertvara rusy muryt is M15, gerai kad persigalvojau -
nesamone. Pakilot 11.6 kg versus 15.6 kokius 540 kartu yra skirtumas.

Jei sudomins sitie blokeliai, papasakosiu kaip kliju dezute pasidaryt. Nu
arba ja galima nusipirkt uz kuklius 70 EUR, kas man pasirode aiskiai
neadekvatu vienetiniam pasibovyjimui

S.