Tema: Re: Pertvara
Autorius: bzik
Data: 2019-06-07 13:40:07
visas mansardinis 2a., kabo ant gegnių ir kitokio medinio karkaso. Visur
gkp. Susuktas prieš 12m. Siūlės su pigiu tinkleliu, kuris glaistytas ne
pagal technologiją, o elementariu MP-75. Nė vieno skilimo.
Name skilo tik vonios patalpa, nes perdanga sena medinė ir kažkuriuo
momentu kažkas suvaikščiojus pasmuko.