Tema: Re: Pertvara
Autorius: fenix
Data: 2019-06-07 11:19:21
2019.06.07 10:57, shadow rašė:

>    - sutrukde, priesaga sekanciam repl...
> Ironija ne vietoj. Jokios saviveiklos: atliekami tyrimai, priimami
>  standartai, tvirtinamos technologijos.
> Niekas nesako, kad knauf blogai. Tiesiog tai gamintojo
>  rekomendacija i kuria galima/reikia atsizvelgti, bet ne aklai
>  vadovautis. Nes kaip taisykle ju rekomendacijos pagristos
>  marketingu-stengiamasi ipirsti kuo daugiau savo gaminiu. Pries
>  eile metu rodziau pvz kaip skiriasi gamintoju rekomendacijos pas
>  skandinavus ir lt, nors klimatas toks pat.

tai be abejo gamintojas yra tuo suinteresuotas, bet jeigu panaudosi
briko pagal ju brezinius daugumoj atveju bus geriau ir pigiau nei knauf
"mes visada taip darom" budu. draugas dirba pas viena statybiniu
medziagu gamintoja, o realiai uzsiima perauklejimu. kaip pvz: aiskiai
parasyta - nedirbti su medziaga X prie zemiau 5+. strogai! ziemos
vidurys - daugiabucio fasadas jo medziaga dengiamas. po to prasideda
laiko-nelaiko legendos.