Tema: Re: nanotechnologine ir kita stebuklinga stiklu danga
Autorius: eSSas
Data: 2019-04-04 23:34:28
On 04/04/2019 23:02, Invertuota panda wrote:

> O tai kaip isivaizduoji? Vaziuot pas reagentu didmenininka? :)
> Ten uzdaras pasaulis kur civiliokai nelaukiami.

Įsivaizduoju apsilankymą fizinėje artimo profilio parduotuvėje. Ir gal
net pardavėjo pasiklausimą "ftw o kur rasti..." Lietuvoje dalykai kol
kas (tik) taip veikia. Online tik beviltiškiems hipsteriams ir
turintiems bendravimo problemų.

Jei kalba apie cheminių reaktyvų didmenininkus, važiuot gali neužtekti -
teks plaukti arba skristi

S.