Tema: Re: nanotechnologine ir kita stebuklinga stiklu danga
Autorius: eSSas
Data: 2019-04-01 21:12:19
On 01/04/2019 19:47, Invertuota panda wrote:

> Uztat jei ka sveika aciklaust pries guglinant :) Gal ten kox super duper
> haXXXor toolzas kur interpole iskart sirenos uzkaukia ir speTSnazas
> gauna nurodymus pries spaudziant skambuti pirma isspirt duris beigi
> primetyt duminiu shashkiu. Nu ir po to zinoma iskart saudyt, bo per
> dumus gi nieko nesimato. Nors tavo atveju turbut ner didelio skirtumo,
> nes istraukiamoji spinta turbut visada ir taip ijungta :)

Jos išjungt tiesiog neįmanoma - sirena kaukt pradeda.

Bet vistiek baisu ten pas jus *lande. Specnazas, vse dela...

> Ce dar neaisku :) Viskas priklausys nuo acakymo i stai toki klausima:
> tie dimetiliniai sproKmenys siaip pardavinejami kokiam nors civiliniam
> ipakavime? Nu kad su spalvota dezhute, kvepalais ir 10x kaina nei pas
> chemijos didmena?

Atvaryk, inpilsiu. Šiaip jų gali būti kokiam hobby šope ar šiaip
progresyvesnėse DIY skylėse. Gal net kaip tirpiklį jį rastum:

https://en.wikipedia.org/wiki/Dimethylformamide

Kitas kandidatas atitirpinimui:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrofuran

Irgi visai nekaltas. Truputį turiu, jei ką

S.