Tema: Re: nanotechnologine ir kita stebuklinga stiklu danga
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-04 01:35:39
On 4/1/19 20:12, eSSas wrote:

> Bet vistiek baisu ten pas jus *lande. Specnazas, vse dela...

Siaip jei rimtai, tai visai nustebciau jei nusipirkus lektuvo bilietus
koks nors dirbtinis interligencijus neperkrato bent jau tavo paskutiniu
10 metu gurgliaus paiesku kywordu.

> Atvaryk, inpilsiu. Šiaip jų gali būti kokiam hobby šope ar šiaip
> progresyvesnėse DIY skylėse. Gal net kaip tirpiklį jį rastum:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Dimethylformamide
>
> Kitas kandidatas atitirpinimui:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrofuran
>
> Irgi visai nekaltas. Truputį turiu, jei ką

Kiek leidzia mano gurglinimo skillzai kol kas nieko tokio onlaine
nerandu. Jankiu amazone kazkas yra, bet negi siusiesi per bala.

Beje, kvailas klausimas: yra prasmes trint tokiu abrazyviniu brudu kaip
ajaxas & co? Nes nuo keramikos tai nuvalo belenka.
Zinoma ta pati ajaxa po to nuvalyt irgi reto bjaurumo hemarojus..