Tema: Re: nanotechnologine ir kita stebuklinga stiklu danga
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-01 19:47:54
On 4/1/19 17:53, eSSas wrote:

> Nu o ką - mane pvz nuo žodžio "asembleris" išberia, o tu turbūt jį ryte,
> perpiet ir vakare bulkutėm užsikandi.

Uztat jei ka sveika aciklaust pries guglinant :) Gal ten kox super duper
haXXXor toolzas kur interpole iskart sirenos uzkaukia ir speTSnazas
gauna nurodymus pries spaudziant skambuti pirma isspirt duris beigi
primetyt duminiu shashkiu. Nu ir po to zinoma iskart saudyt, bo per
dumus gi nieko nesimato. Nors tavo atveju turbut ner didelio skirtumo,
nes istraukiamoji spinta turbut visada ir taip ijungta :)

> Ai palauk antras skiemuo? Ne, čia ne tas "met'as".

Ufff.

> Nesu itin piktas, o kiaulė - dar rečiau

Ce dar neaisku :) Viskas priklausys nuo acakymo i stai toki klausima:
tie dimetiliniai sproKmenys siaip pardavinejami kokiam nors civiliniam
ipakavime? Nu kad su spalvota dezhute, kvepalais ir 10x kaina nei pas
chemijos didmena?