Tema: Re: Nuotolinio jungtuko pajungimas
Autorius: ostapas
Data: 2019-02-27 15:58:24
Aš raspberį su 433 imtuvu/siųstuvu turiu - viską galvojau per jį daryt.
Mažiausiai noriu dar kinietiškos chuinios su jų klaudais į tinklą prisileist
ir vieną dieną sužinot kad prisidėjau ddosinant pentagono serverius.

"Saulius74901"  wrote in message news:q564on$1n6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pilna nu, paleisk paiešką.
Nuo savęs turiu pasakyti, kad su wi-fi daug patogiau lauko apšvietimą su
apsu viską valdyt, taimerius nustatyt ir pan.
Bet jei reik jungtuko patogioj vietoj tai tada 433 ir on-off.
https://www.ebay.com/itm/SONOFF-Push-Button-Wall-Switch-RC-1-Gang-ON-Off-Panel-433MHz-Transmitter-C2C3/192565895987?epid=9020313847&hash=item2cd5d26333:g:5aIAAOSwJ5RbHju4