Tema: Re: Nuotolinio jungtuko pajungimas
Autorius: Saulius74901
Data: 2019-02-27 11:11:12
Way paprasčiau ir gerokai pigiau:
https://www.ebay.com/itm/433MHz-RF-Wireless-Remote-Control-Switch-86-Wall-Panel-Transmitter-1-2-3-Buttons/232597668442?var=532004508529

plius imtuvas, kuris gali veikti ir wi-fi ar +wi-fi pagal pageidavimą
raktinis žodis sonoff

https://www.ebay.com/itm/Sonoff-Smart-WiFi-Wireless-Home-Switch-Module-fr-RF-433Mhz-Apple-Android-IOS-DIY/152971118689?hash=item239dca0861:m:mO3N2qbIE45BVBNPJf45b5Q:rk:20:pf:0

Turiu keletą namie, jau keli metai veikia be problemų.
Du šviesą aplink namus jungineja, vienas akvariumą prižiūri, vienas
prižiūri, kad sandėliuke minuso žiemą neatsirastų.