Tema: Re: Nuotolinio jungtuko pajungimas
Autorius: gopenzo
Data: 2019-02-27 11:16:54
jungiau identišką virtuvės led juostos valdymui. senokai jungiau,
nepamenu kaip ten kas. tai jei prie jungtuko nėr nulio, tai dėk tu tą
imtuvą prie šviestuvo ar ko ten. o šiaip pajunk be nulio ir pažiūrėk ar
veikia...bet abejoju.

šiaip užknisa šitam jungtuke tas, kad ten kažkaip yra viduje du
jungtukai ir reikia pataikyt kurioj pusėj spaust. bet jau pripratau.