Tema: Re: Nuotolinio jungtuko pajungimas
Autorius: tranzoo
Data: 2019-02-27 15:46:12
nu matai, net moki nupiest elektros schema.

dabar eik ir susirask paskirstymo dezute, ir sujunk laidus.

o kita kart lementariai is ikejos nusipirk sita komplekta:
https://www.ikea.lt/lt/products/svetaine/gyvenamojo-kambario-apsvietimas/lemputes/tradfri-apsvietimo-reguliavimo-rinkinys-pilka-balta-art-70338932
https://www.ikea.lt/lt/products/svetaine/gyvenamojo-kambario-apsvietimas/lemputes/tradfri-apsvietimo-reguliavimo-rinkinys-balta-art-80349888