Tema: Re: butai brangs!
Autorius: fenix
Data: 2019-02-20 13:28:01
2019.02.20 13:08, MRT rašė:
> <..>

> mano nuomone sutaupei normaliai.. nusideret nors ir 0,1% visai nieko..
> gal nebutina beveik 20 kartu eit i pokalbius, speju po penkto pokalbio
> jau kazka ir pats turejai geriau nei "pradinis"..

ka prisimenu...
1 vadybininke dnb - ebifn netiko
1 vadybininke swed, rekomenduota kitos swed vadybininkes, per kuria
paimtos buvo mano giminaicio 2 paskolos ir jos jau ismoketos. tokios
arogantiskos jaunos paneles nebuvom mate
3 vizitai kita vadybininke swed, nuejom bendra tvarka per langeli,
kazkas swed notarui uzkliuvo ir nedave. bet vadybininke gal 50metu ir
dirbo konkreciai ir aiskiai. pliusas jai.
~4-6 vizitai pas 3 skirtingas seb vadybininkes... 2 is ju pzdc polnyj.
viena normaliai. vidinis konfliktas tarp vadybininkiu buvo, tai bled
pablogino salygas pries ateinant pasirashyt, per para laiko, nors
sutarem kitaip. uzvire kraujas man nuo to bajerio
~5-7 vizitai per 4 skirtingus nordea vadybininkus, 1 persigandes
berniukas buvo, 1 vos ne atviru tekstu pasake kad jos netrukdyt, 1 dave
tiesiog blogas salygas ir tik 4ta isklause argumentus ir dave tiek, kiek
norejom. cia jau po turimo seb pasiulymo.

is esmes, net jeigu ir susitarsi is karto su pirmaja vadybinike, minimum
3-4 kartus eisi.

realiai, zinok galvojau, kad dirba normalus zmones bankuose, netgi po
pirmo-antro vizito, galvojom su zmona, kad su mumis kazkas negerai, bet
gerai, akd atakom, nes nemotyvuotu, nekompetetingu, negeranorisku ar
tiesiog dalbajobu yra visur.

> PS. pats buves tik du kartus ir ne del saves.. vienas SEB, kitas Swed..
> Pagal kitokias Swed taisykles nebuvo ko eit kitur net deretis.. cia dar
> prie Litu iki "butai brangz".. su fix 0,656 + kintama ~0,20 +
> 3men_boras.. vs SEB'e gal ~1,4 pasiule..

tokiu skaiciu kaip 0.9% darbo liaudziai nera, nebent esi vIArslinyks ir
turi papildomu svertu jiems.