Tema: Re: butai brangs!
Autorius: MRT
Data: 2019-02-20 10:38:19
> iš kitos pusės gana juokingai atrodo, kai žmonės imdami šimtatūkstantines paskolas tryznioja dėl kelių dešimtųjų procento, o per
> mėnesį moka po 1000eur.

na nera visiskai px tos desimtosios procento..
bet sutinku, kad ji reikia adekvaciai vertinti.
imi 100k, atiduosi 130k arba 131,5k

> aš kai ėmiau paskolą, tai tos kelios dešimtosios procento sudarė keletą eurų per mėnesį, dėl to nesukau pautų ir per bankus
> nelakščiau. jeigu būtų kita situacija, gal elgčiausi kitaip.

kiekvienas gali pasirinkt, kiek mindziot banko slenksti..
$enis rase - 2% / 2,1% / 2.2% ir 2,3%
jei bankai susiuosto, kad marza kyla, tai
bevaikciodamas ir i "minusa" gali prisideret..
t.y. pries menesi SEB'e (dabar brangiausiais) buvo 1,9%