Tema: Re: butai brangs!
Autorius: gopenzo
Data: 2019-02-20 10:28:20
faktas, kad geriau išleist 15eur/mėn ant alaus, nei atiduot bankui.

iš kitos pusės gana juokingai atrodo, kai žmonės imdami
šimtatūkstantines paskolas tryznioja dėl kelių dešimtųjų procento, o per
mėnesį moka po 1000eur.

aš kai ėmiau paskolą, tai tos kelios dešimtosios procento sudarė keletą
eurų per mėnesį, dėl to nesukau pautų ir per bankus nelakščiau. jeigu
būtų kita situacija, gal elgčiausi kitaip.